Politika a vize naší společnosti
V návaznosti na dlouhodobou strategii vedení společnosti podporuje certifikovaný, procesně orientovaný systém managementu kvality splňující požadavky normy ČSN EN ISO 9001:2016.
Vedení společnosti svoje záměry v rámci provozovaného systému managementu kvality vyjadřuje touto politikou:
Ve směru k zákazníkům
- poskytovat svým zákazníkům produkty v maximální kvalitě, zodpovědně přistupovat k jejich požadavkům a pravidlům;
- průběžně zvyšovat kvalitu poskytovaných produktů a služeb a tím zvyšovat spokojenost zákazníků;
- být vyhledávaným obchodním partnerem a dodavatelem, u kterého bude vytvořen pocit jistoty pro zákazníka.
Ve směru k vlastní společnosti HORSTAM, s.r.o.
- plnit požadavky normy ČSN EN ISO 9001:2016, podporovat procesní přístup a certifikovaný systém managementu kvality;
- plnit požadavky příslušných právních předpisů a jiné požadavky, které se vztahují k realizovaným produktům a službám;
- zvyšovat efektivnost systému managementu kvality pomocí cílů a cílových hodnot a zlepšovat procesy ovlivňující kvalitu produktů při zohlednění nebezpečí a příležitostí a následných rizik;
- poskytovat zdroje pro provoz a zlepšování systému managementu kvality.
Ve směru k vlastníkům
- zajišťovat prosperitu společnosti pomocí zavedeného systému managementu kvality a využívání preventivních a kontrolních nástrojů, jako jsou audity externími nezávislými auditory;
- efektivně využívat vlastní zdroje, snižovat spotřebu energií, pohonných hmot a dalších zdrojů.
Ve směru k pracovníkům
- zvyšovat kompetence pracovníků tak, aby byly všechny jimi prováděné činnosti na vysoké úrovni;
- cílevědomou personální politikou rozvíjet postoje a chování pracovníků založené na vzájemné spolupráci a profesionalitě;
- zajišťovat přístup pracovníků k potřebným informacím.
Od pracovníků vedení společnosti vyžaduje:
- zodpovědný přístup k plnění požadavků zákazníka, požadavků na kvalitu poskytovaných produktů, ochranu životního prostředí a bezpečnost práce;
- aktivní spolupráci při zlepšování zavedeného systému managementu kvality.
Ve směru k okolí
- minimalizovat vliv svých činností s negativním dopadem na životní prostředí a vznik úrazů.
Ve směru k orgánům veřejné a státní správy
- spolupracovat se státními orgány i místní samosprávou při zvyšování úrovně řízení společnosti a prevence vzniku a možných následků havárií využíváním všech forem komunikace a výměny zkušeností.
Ve směru k dodavatelům
- upřednostňovat dlouhodobé, stabilní a prověřené dodavatele produktů a dalších služeb;
- při výběru dodavatelů zohledňovat požadavky zákazníka s ohledem na zajištění požadované kvality produktů.